Tema: Re: Kokį auto?
Autorius: Tomas D.
Data: 2010-10-20 04:47:30
Nu mano 97' HB civic'as eda 8L mieste. Ir ten gali taupyt ar kartais
paspaust... Miesto rezhimu 8 ir vsio. Tiesa, automac, uzh tai arkliu
LAAAABAI truxta uzh miesto. Pakol susiruoshi aplenkt, tarpa turi palikt,
tada ishtaikyt momenta isibeget... Nu vienzho nera taip kad paspaudei pedala
ir eina. Nu bet ish kitos puses, oda, kondyshke, elektra... :)