Tema: Re: Reik zieminiu padangu
Autorius: Unknown
Data: 2010-10-19 13:56:13
praeita savaitgali ieskojau Kauno Egzotikoj. Anot ju "neturim galimybes
atsivezti" :-)

I klausima "ar galima uzsisakyt" - galima, bet tada uztruktu iki menesio,
kainos kiek kainuotu uzsisakant irgi negali pasakyt - vienu zodziu teoriskai
galima, o praktiskai pirk ju turima HKPL 4 ir dziaukis

Kas dar Nokian'ais prekiauja - nezinau.
Tu jei kur nors matei HKPL 7 kad ir "blogom" kainom - pasidalink kur