Tema: Re: Rekomenduokit ziemines padangas...
Autorius: svyt
Data: 2010-10-26 10:44:12
dar gamybos tikslumas, pigiu padangu nesubalansuosi tiksliai, vaziuojant bus
juntama siokia tokia vibracija, patikimumas guzam, atparumas perkrovoms ir
dideliam greiciui, ir vie tai kad padanga minksta nebutinai ji greiciau
dyla. rodikliu daug, vien i testus siulyciau neziuret, nes kai kurios
padangos rodo gerus rezultatus kol naujos, kitos kai padyla 50 proc, beto
skirtingos salygos, man pvz geriau kad padanga butu slidesne bet nuspejama,
kitos buna laiko gerai, bet netiketai bac ir ner sukibimo, man patinka kai
ji praranda po truputi, vaziuoji ir jauti kad laikas letint,kad jau pradedi
karts nuo karto slystelt, o ne pajauni 120 autostrada saugiai ir tik staiga
ziuri kad plauki per kelia i sona.

--
vyt/ /