Tema: Re: Klausymas dėl variklio temperatūros
Autorius: Mikrobas
Data: 2010-10-14 12:50:07
Pastebejau kad Fordiniai termostatai per anksti atsidaro, todel ir gali
atrodyti kad jis neveikia.
Keisti gal kokie 3 ar 4 vnt, visu problemos budavo, kad blogai syla.
Servisas greiciausiai pakeite termostata, bet naudos is to nebus.
Po keliu tokiu bandymu keiciant naujus termostatus pripjaunu ju stypus
pakeldamas atsidarymo temperatura. Bandymu metodu gavosi kad reikia nupjauti
apie 2-3mm termostato strypo. Senam termostatui padeda 3-4mm nupjovimas.
Variklis syla gerai, rodykle stovi uztikrintai, is groteliu puciasi LABAI
karstas oras.