Tema: Re: technines apziuros lapas
Autorius: Arasd
Data: 2010-10-12 21:37:17
siandien su dujom ejau, 73 litai. Reikia popieriu, kuriuos dave dujas
montuojanti firma. Ir paziurek, ar tech pase kuro tipas benzinas/dujos
irasyta, jei ne pries technikine reikia i Regitra persirasyti technini pasa,
dar 60 litu kainuoja. Regitroj turek pasa ar tapatybes kortele, nes
laminuotos teises netinka, ten jiems asmens kodo neuztenka, reikia dar paso
serijos numerio.