Tema: Re: Ausinimo sistemos problemos
Autorius: svyt
Data: 2010-10-26 10:44:14
pil tosola, daug masinu taip, tosolo virimo temperatura siek tiek aukstesne,
irgi speliojau daug ka, bet ir man e28 bmw 520 ir draugo reno kazkokia
uzpylus vandeni ji uzvirina ir issipjauna, gal ir neturetu taip but bet
buna, ir ipylus tosola vaziuoja be bedu daug metu poto. galbut termostato
temperatura per auksta...

--
vyt/ /