Tema: Re: kur taiso lietnykus kaune
Autorius: T:\)
Data: 2010-10-11 14:22:57
I desine atvaziuojant nuo senamiescio is uz sviesaforo? Nes pries kokius metus-du, buvau palikes ratlanki taisyti pries pat pirma sviesafora (vaziuojant nuo senamiescio) ivaziavimas i kaire i kiema. :) Tai kazkaip nelabai dailiai sutvarke, nors laiko. Reikes kaip tik siandiena pravaziuoti pro sali pasiziuresiu, gal istiesu ten dvi konkuruojancios kontoros.

T:)