Tema: Re: Info apie universalias padangas
Autorius: AS
Data: 2010-10-10 14:20:55
"pjezo" <kaminskiukas_trinti_@delfi.lt> wrote in message
news:i8s0td$smh$1@trimpas.omnitel.net...
> :D
> nu tai kad tau zmones bando patarti, o tamista priemes durna sprendima ir
> uzsispyres kartoji savo mantra...
> daugeliui kaip ir giliai pch kad tu pats uzsimusi ziema.
> bet vat pagalvojus kad tamista galima kada sutik siauram keli ir
> nesuvaldanti savo karusio su lievom gumom- kyla noras atkalbeti...
>
> zodziu jei nori zudytis- daryk tai individualiai, nesisteng i tai itraukti
> zmoniu dar norinciu pagyventi....

Aciu uz visus patarimus :-) Patikekit, zmones, as zinau ka darau, kaip ir
apie ivairiu gumos variantu savybes. Zinau, kad nera priemoniu, kurios
viskam tinka idealiai. Idealiai buna tik tam atvejui skirtas daiktas, o
viskam skirtas viska atlieka tik pusetinai. Nezadu zudytis, nezadu seimos
nariams tos masinos pakisti ir kokiu nors pasaliniu i tai itraukti. Mane
taipogi stebina kai kuriu asmenu pastebejimai "va, uzsimoviau ziemines
padangas, bet visvien ... slidu, nei velnio su jom vaziuot neiseina, vasara
ant asfalto zymiai geriau"... Lygiai kaip ir vairavimo "ekspertai" mano, kad
su tinkamom padangom, su ABS, DSCP ir visu kalnu kitokiu sutrumpinimu galima
vazineti kaip tik nori, apeinant visus fizikos desnius.

Klausimo esme butu kitaip perfrazuojant, su kokiom padangom iseitu pusetinai
vazineti ziema ne per leda/apsnigta leda ir jos nesudiltu galutinai vasara,
nuvaziavus kokius 3000 km. Jei ir dabar sakysit, kad tokiu dalyku nebuna,
turesiu patiketi :-)