Tema: Re: zieminiu padangu
Autorius: bomanz
Data: 2010-10-12 13:34:48
Faktas wrote:
> su 10mm protektoriaus ismete?

Nu tai ir sakau kad vogtos :)

Del naudotu kokybes. Nusipirkes ten pat vietoj dejau ant masinos ir vaziavau i
automagistrale tikrinti kaip vaziuoja. Buvo rugpjutis, todel teko siek tiek
primoketi uz tai kad pakeistu atgal i vasarines.

Buna ir Lietuvoje geru nauju padangu. Per savo gyvenima esu pirkes 10 vienetu
nauju vasariniu padangu- broko nepasitaike.