Tema: Re: ATE arba Brembo stabdziu diskai
Autorius: Dainiushas
Data: 2010-10-10 16:02:16
bet tai kas turi atsitikt, kad ji užsiskersuotų? Nes nu gi kai spaudi
pedalą, tai stūmoklis ją mikliai pateisina :)

Šiaip kaip jau rašiau, kiek man tekę matyt, tai paprastai diskas dėl
kažkokių priežasčių stovi nestatmenai sukimosi ašiai (guolis, stebulė, rūdys
tarp stabdžių disko ir stebulės), su ta sąlyga netolygiai dyla (ne
spinduliu, o apskritimu), išdylą kaip ir duobė ir ant jos kraštų kaladė
"pasikabina" bei stabdo ne visu plotu. Va jums ir mušimas.