Tema: Re: beviele signalizacija butui
Autorius: Icetom
Data: 2010-10-07 10:45:43
> Yra du variantai:
> centralė, klaviatūra, vidinė sirena viename korpuse - 512Lt
> http://www.dsc.com/index.php?n=Products&o=view&id=17
> judesio jutiklis - 160Lt
> magnetinis kontaktas -120Lt
> pultelis prie raktų nuotoliniam įjungimui/išjungimui - 90Lt
> turim spec.komlpekta butams (auščiau paminėta centralė, du judesiai,
> magnetinis, du pulteliai prie raktų) - 890Lt
>

> Alexor centralė su belaide klaviatūra - 680Lt (kaina jau su klaviatūra )
> http://www.dsc.com/index.php?o=alexor
> judesio jutiklis - 160Lt
> magnetinis kontaktas - 120Lt
> [...]
Na ir mane tai šiek tiek sudomino. Keli klausimai:
1. Kuo skiriasi Power serija nuo Alexor?
2. Kokie privalumai ir trūkumai belaidžio ryšio vs laidinis ryšis sistemoje?
2.1. Kaip gamintojai užtikrina saugumą belaidžio ryšio atveju nuo kokio
radijo signalo užblokavimo ir pan.
2.2. Ar atjungus signalizaciją (būnant namuose), sistemos komponentai ir
toliau keičiasi informacija per radijo signalą ar nueina "miegoti", t.y.
skleidžiami radijo signalai bute?