Tema: Re: Fiat Punto 55s sanaudos
Autorius: cD-r0m
Data: 2010-10-06 22:09:16
liambda pasidomesiu, kuras niekur nevarva ir neisbega, katalizatoriaus toj
masinoj panasu kad jau seniai ner..
Jo, vazinejama vilniuje, grubiai po 8km per karta, trecdalis kelio susideda
is tiesaus kelio kuriame kliuciu ner..

Siaip ir ketinama daugiau vazinet ir sekt tiksliau sanaudas, bet jei jin
lups po 10 litru, tai ner noro net bandyt ir bus ieskoma kitos.. Dabar dar
bandomas variantas "kalade po gazu" (metaforiskai zinoma), vazinejama
spaudziant kuo maziau gazo pedala, paziuresim kiek nusitaupys

O siaip as ne del kubaturos, bet del bendros masinos galios ir to kad sveria
kazka ~850kg, susirupinau del sanaudu.. Ten ner, kad gaza i dugna suspaudus
galios atsiranda (kaip visokie seni civic'ai). Man suprantama kai mazaturis
variklis prie dideles galios luopa atitinkamai daugiau nei didesnis motoras,
nu bet mieste vaziujant greiciais kur net paskui troleibusa neproblema
vaziuot kazkaip nelogiska..