Tema: Re: kercher'is
Autorius: Abrakadabra
Data: 2009-04-07 07:45:03
as tau dar karta aiskinu poliravimas nebraizo, atsibusk tu viena karta
ZMOGAU.
Kompetencijos neturi apie poliravima ir totaliai nusisneki. Atvaziuok su
juoda auto ir as tau supoliruosiu viena plota galesi paziureti ar braizo.
Va pavyzdys, kur cia subrazyta ???? kaireje poliruota, desineje ne.
http://i72.photobucket.com/albums/i183/crx-vtec/CIMG3808.jpg

P.S. po dvieju metu tavo automobilio nepirkciau.