Tema: Re: Juda vairas. Kokios gali but priezastys?
Autorius: ramunas
Data: 2009-04-04 16:09:43
a dabar supratau kaip pasireiskia tas tavo pulsavimas. tiesa pasakius
kazkada pries n metu buvau mates tokia problema...tik ten buvo ir
nevaziuojant tik esant uzvestam varikliui trukinejo vairas:/ deja nepamenu
sprendimo budo :/ ar tik nebus tarp koloneles voztuveliu koks biesas
papuoles? ;/
dar tokia mintis kilo ... gal vairos traukes antgalis kliba ir persiduoda
pre kolonele i vaira ?