Tema: Re: Vectra A salono vėjelio ventiliatorius sugedo
Autorius: astuntas
Data: 2009-04-04 10:20:07
fena isitikink kad sugedes, ir siulau pirkt deveta, nes nera reta masina
neturetu daug kainuot
del sviesu tai gali but kad jei tos sviesos yra ant galinio dangcio, kad bus
nuluze laidai gumose, kurie eina nuo kebulo i dangti

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 3984 (20090402) __________

http://www.eset.com