Tema: Re: Ukininku saliarka - ar nekenkia "ne traktoriui"?
Autorius: Ziogas
Data: 2010-09-27 13:30:31
>o va man irgi idomu, TYPO traktoriO forsunkes ir kuro padavimo sYstema
>nesYskiria nuo 2LYtrynio dyzelinio lengvojo auto?tokie pat mazi siurbliai
>ir padavimo slanges siauros? ir pvz auksto slegio siurbeliai toki pat?

Siaip tai aisku skiriasi, traktoriu viskas yra stambesni, platesni, didesni.
Bet esme ne tame. Esme yra tame, kad siuolaikiniai siurbliai ir purkstukai
dirba su labai dideliai slegiais ir labai tiksliais ipurskiamo kuro
kiekiais, todel tarpusavyje dirbancios siurbliu ir purkstuku detales yra
gaminamos labai tiksliai, kad butu kuo mazesni tarpeliai, galima skyti is
vis be tarpeliu.
Todel yra labai dideli reikalavimai kuro svarumui. Ir cia nebesvarbu, ar
siurblys mazas, ar didelis, tarpeliai, ir dideliame, ir mazame siurblyje yra
tie patys minimalus. Tarpelis tik padideja, slegis is karto krenta.
Todel siuo atveju nera prasmes atskirti lengvasias masinas ir
traktorius/sunkvezimius.