Tema: Re: Ar cia koks prikolas?
Autorius: Arturas Rotar
Data: 2010-09-27 08:21:27
siaip kuo daugiau jis emailu rase, tuo daugiau klaidu kiekviename
atsirasdavo :)
O "uzkabino" mane tai jog esu uzsiregistraves siuo el pasto adresu vienam
amerikieciu forume, kurie karts nuo karto iesko tokiu excliuzyvu is europos
ir uz dar maziau :) Vienas uz 200 eur nusipirko masina uz kuria sesis kartus
daugiau uz siuntima sumokejo :) ale dziaugiasi, kad galbut vienintele USA
tokia turi :) Uztat litovcai jas i konteineri ant metalo meta laukan ir
keikia :)