Tema: Re: Padangos
Autorius: Mtrhed
Data: 2010-09-20 16:07:00
man atrodo mes apie skirtingus guzus kalbam :)
as suprantu guza, kai padangos sone isokes toks gumbas, na kai nutruksta
karkaso viela ir toje vietoje isipucia guma. O nutruksta viela tuomet
kai gerai pisi i koki bordiura ar duobes krasta. Kai viduryje grioviai,
sone kalnai, tai cia tiesiog netolygus dylimas.