<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.0 Transitional//EN">
<HTML><HEAD>
<META content=text/html;charset=utf-8 http-equiv=Content-Type>
<META name=GENERATOR content="MSHTML 8.00.6001.18939">
<STYLE></STYLE>
</HEAD>
<BODY style="PADDING-LEFT: 10px; PADDING-RIGHT: 10px; PADDING-TOP: 15px"
id=MailContainerBody leftMargin=0 topMargin=0 bgColor=#ffffff
name="Compose message area" CanvasTabStop="true">
<DIV><FONT size=2 face=Arial>del 2.2 DTI klysti - visi 2.0 DI, 2.0 DTI ir 2.2
DTI yra analogiskos konstrukcijos Opelio varikliai, su paskirstymo grandine
vietoje dirzo, kuri tarnauja ilgai ir daznai pergyvena pati varikli. 2.0 DTI
sanaudos 5-8 ltr / 100 km. Pagrindines bedos sugenda siurblio elektronika (bet
dabar jau pigiai taisosi), uzsikemsantis EGR ir sugendantys keli vakuuminiai
davikliai po kapotu. Bet kadangi daug kas situs motorus jau zino, daliu is
anglijos shrotuose pilna tai tokie smulkus gedimai daug problemu
nesukelia.</FONT></DIV>
<DIV><FONT size=2 face=Arial></FONT> </DIV>
<DIV><FONT size=2 face=Arial></FONT> </DIV>
<DIV> </DIV>
<BLOCKQUOTE
style="BORDER-LEFT: #000000 2px solid; PADDING-LEFT: 5px; PADDING-RIGHT: 0px; MARGIN-LEFT: 5px; MARGIN-RIGHT: 0px"
dir=ltr>
<DIV>"Rokis" <<A href="mailto:rokis@inbox.lt">rokis@inbox.lt</A>> wrote
in message <A
href="news:i6l34h$52l$1@trimpas.omnitel.net">news:i6l34h$52l$1@trimpas.omnitel.net</A>...</DIV>
<DIV><FONT size=2 face=Arial>tai 1.7 TD isuzu tik nivalyt, o daugiau viskas
ten su juo gerai 60kw kuro sanaudos iki 5 ltr. pats tas po vilniu
vazinet.</FONT></DIV>
<DIV><FONT size=2 face=Arial>minusas yra tas kad tepalu pas sita varikli yra
7.9 ltr.</FONT></DIV>
<DIV><FONT size=2 face=Arial>poto 2 litros ekotekai tai irgi normalus
varikliai, tik zodis eko ne ekonomishkas o ekologishkas. tai sanaudos didesnes
nei trauka, bet gyventi galima.</FONT></DIV>
<DIV><FONT size=2 face=Arial>po to yra 2.2 DTI jie kiek zinau <bet galiu
klyst> skolinti is reno, apart siurbliu stypimo viskas ok. ten grandine ir
tt.. nusipirkus nesuki sau galvos keiti tepus ir vaziuoji toliau.</FONT></DIV>
<DIV><FONT size=2 face=Arial></FONT> </DIV>
<DIV><FONT size=2 face=Arial>visus teko ciupinet jodinet
explotuot.</FONT></DIV>
<DIV><FONT size=2 face=Arial></FONT> </DIV>
<BLOCKQUOTE
style="BORDER-LEFT: #000000 2px solid; PADDING-LEFT: 5px; PADDING-RIGHT: 0px; MARGIN-LEFT: 5px; MARGIN-RIGHT: 0px"
dir=ltr>
<DIV>"savas" <<A
title="mailto:eta@eta.lt CTRL + Click to follow link"
href="mailto:eta@eta.lt">eta@eta.lt</A>> wrote in message <A
href="news:i6l0iq$vmh$1@trimpas.omnitel.net">news:i6l0iq$vmh$1@trimpas.omnitel.net</A>...</DIV>
<DIV><FONT size=2 face=Arial>sveiki,</FONT></DIV>
<DIV><FONT size=2 face=Arial>labai prasau pasidalinti ziniomis apie
opelio D motorus (kalba eina apie vectra b dyzelinius variklius,
1996-2000m).</FONT></DIV>
<DIV><FONT size=2 face=Arial>pasidomejau kad ju buna ir vokisku ir ISUZU
gamybos, buna 1.7 isuzu, taip pat 1.7 opelio variklis,</FONT></DIV>
<DIV><FONT size=2 face=Arial>taip pat ir 2.0 yra du skirtingi varikliai.
keliuose forumuose paskaiciau kad ISUZU atseit didelis blogis,
o</FONT></DIV>
<DIV><FONT size=2 face=Arial>kodel blogis argumentu neraso. taigi, zinantys
ar isbande savo kailiu, prasau bruksteleti keleta zodziu, +/-, kuro
sanaudos.</FONT></DIV>
<DIV><FONT size=2 face=Arial></FONT> </DIV>
<DIV><FONT size=2 face=Arial>aciu
labai.</FONT></DIV></BLOCKQUOTE></BLOCKQUOTE></BODY></HTML>