Tema: Re: TA atidumas 2
Autorius: Miegapele
Data: 2010-09-08 14:44:35
varau technikine kas du metai norvegijoje. ir ne tik savo pravarinejau. tai
kainuoja nuo 100 iki 200 litu (na norvegai gyvena kiek geriau uz lt) jei
pradeda kabinetis kur nereikia ir esu visiskai tikras kad pievu prirase
atvarius antra karta kalbama ir aiskinamasi kodel jis tai laiko netinkamu
dalyku. jei visdelto tai jo klaida be jokiu ceremoniju pasirasoma jei as
neteisus varausi remontuoti ir dar viena ratuka. tiesa atvarius antra ir tt
kartus patikrina per 15 minuciu. visa masina purto tik pirma karta. mazdaug
taip atrodo ir taip yra. o neduok die jisai prades suda malti uzteks
skambucio i tokia kaip regitra kuri ir spres ar gali visdelto sis servisas
pravarineti technikines ar ne. tiesa tokiu kuriuose nebutu galima kontroles
atlikti net ir nesu mates.