Tema: Re: žieminės padangos
Autorius: Dainiushas
Data: 2010-09-01 12:38:13
> Kaip triukšmingumas?

OK, bent jau ant BMW

> Kaip draugavo su plikledžiu?

hrenovai, kaip ir su bet kokiom kitom. Nu ta prasme, 70-80km/h važiuot
galima, valdomumas OK. Stabdo, pats supranti....  Vienu žodžiu, jokio
esminio skirtumo nuo X-Ice :)

> Bendri pastebėjimai apie važiavimą sniegu/pliurza (stabdymas,
> įsibėgėjimas)?

O vat sniegu/pliurza/vandeniu/asfaltu važiuoja tiesiog puikiai. Ir ant
asfalto jausmas beveik kaip su vasarinėmis. Snieguose sėst neteko, kasasi
puikiai.