Tema: Re: Dar karta apie duju irangas
Autorius: pjezo
Data: 2009-04-02 15:06:06
kiek pamenu italu.
jei pavyksta gerai sureguliuoti nesijaucia jokio traukos skirtumo. na bent jau pas mane nesijaucia.
bet teisingai pastebejo- beda su jos sureguliavimu, nzn ar ADS neturi geru specu, ar pati iranga turi kazkokiu bedu/nedadirbimu...
na bet  "tiesiai i masinos kompa" ji klaidu nepriraso, nebendrauja jie tiesiogiai, tiesiog del blogo misinio  jos atsiranda.
tiesa ir apie 10 kkm vazinejima keisti filtru (tik su sia salyga gauni 5 metu/100kkm garantija).
na ir su gumelem buna, susiploja jos, taciau kaikam taip buna po 10 kkm kaikam ir 50kkm atlaiko. nuo duju kokybes priklauso.

taciau kiek teko girdeti BRC irgi nera idealus variantas...