Tema: Re: Skardos lopymas..
Autorius: cD-r0m
Data: 2009-04-01 12:47:02
Nu kadangi yra kelios vietos ant masinos kur buvo rudys isimete, ir labai
sekmingai per 20min sutvarkiau ir jau tris metai neislindo, ir krustis
tikrai nereikejo :)
Rudis su disku nudroziu iki blizgesio ir kazkaip nebelenda..

Kadangi panasu kad krusuosi su nesamonem, tai tiesiog pasakykit kuom geriau
gruntuot? (Hamerita man ne reklama ikiso, o pazystami kuriem jis, anot ju
paciu, gerai uzkonservavo rudijancias vietas)
Yra skirtumai tu spakliu? Senukuose bus ar kur kitur ieskot? Tiesiog su
spaklium niekad nesusiduriau dar, tai klausiu..