Tema: Re: Lizingine automasina
Autorius: RaimisRR
Data: 2010-08-30 16:56:36
Sveikas

stovi pas mane roomsteris style 2008 metu  rida 51500 km 59 kw tdi  pilkas metalikas su kondiske mp3 sign ir t.t

klientas atvare pardavimui - tik beda ta kad pats kazkur dingo nei telefona kelia nei mailus skaito... menesi as jau jo nerandu :D gal paliko su visam :D

pardavineti ruosemes uz 32-31 000 lt.

raimis.