Tema: Re: Pakeisti ratlanki nuo ...
Autorius: IksEr
Data: 2010-08-29 22:35:37
"ukw" <fm@fm.fm> wrote in message news:i5e7on$4m1$1@trimpas.omnitel.net...

> "IksEr" <robertas-trink@sap.lt> wrote in message
>
> paklausk apie tai varzhto, sriegio, guolio ir pacios padangos. jei tau px
> ir shitas punktas, tada man irgi giliai px. tik buk geras, nevazinek
> greitai.

Come on, mes kalbam tik apie PCB... Prie ko cia guolis ir padanga tokiu
atveju??? Guoliui ir padangai galva skaudet gali nuo ET skirtumu...
Dar karta, siuo atveju snekama apie varzto pasislinkima i vidine arba i
isorine puse mazdaug 0.3..0.2 mm. Cia tuo atveju, jei gamintojas ratlankio
skyles isgreze mikronu tikslumu (tegyvuoja Kinija, tiksliausiu gamintoju
pasaulyje tevyne!). Sriegis ir varztas? Anas gausiai daugiau nukencia, kai
serviso murzius ji su pneumatiniu verzliasukiu uzverzia...