Tema: Re: atsargiai, mentai siauteja
Autorius: ABLomas
Data: 2010-08-26 17:36:42
On 2010.08.26 13:10, Shlipsas wrote:
> sitoje vietoje esu ramios sazines. as tiek nevaziavau ir tiek. Siule
> moket 40, bet pabusiu ishdidus ir susimokesisu didesne bet
> nepripazinsiu.

Neseniai (~mėnuo) nupi$o su 105 mieste. Irgi "nevažiavau", laiko aparac
tipo nerodė, atstumas - nieko nesako. Irgi buvau nuomonės kad nevažiavau.
Giraitėj trumpai pasiginčijom, įkalė nemažą baudą ir pasiūlė varyt į
teismą. Tuom viskas ir baigės, nes teismų eiga aiški ;-)

Taip kad belieka palinkėt sėkmės, kad geriau būtų nei man ;-)

Iš kitos pusės, galimas variantas eiliniam tautiečiui labai adekvačiai
sureaguot į 3x pakvietimą prisėst į jų automobilį nes "karšta, pas mus
kondicionierius" ;-)