Tema: Re: Q: pusasis musa per pavaru deze (peugeot 206)
Autorius: ST
Data: 2010-08-20 10:02:50
- pagalves prisuktos, du kartus pereita
- granatos neardytos, nes nebuvo tam reikalo, kol jis visko nesurinko. 
hamutai regis tie patys nuo gimimo, svieziu nuemimo/uzspaudimo zymiu nera
- is granatos puses ziurint, ji remiasi i guoli, pats guolis nekliba... bet 
galbut kreivei ipresuotas? ar butu prasminga ziureti ar tarpas tarp stebules 
ir isorines granatos krasto sukant rata islieka pastovaus dydzio? ir ar 
butinai tokiu paciu atveju matytusi ir ratlankio svyravimai?



"[nemielas]" <nemielas_TRINTI_@gmail.com> wrote in message 
news:i4l81i$fbt$1@trimpas.omnitel.net...
> visu pirma tai pusasiai juda savo asimi ir tai normalu ir net butina.
>
> neturiu kaip pazeti kataloge kaip ten atrodo pas peza tai pabursiu is 
> kavos tirsciu. is galimu variantu:
> - jei nukelinejo poremi, paziurek pagalves visas - gal atleido kuria ir 
> neprisuko;
> - granatos neardytos? gal vidine kokia buvo pasiberes ir blogai surinko 
> ypac jei ten ne rutuliukai, o tas taip vadinamas tri-pod'as.
> - granata stebulej ne iki galo ideta ar prisukta
>
>
> "ST" <mail_me@freemail.lt> wrote in message 
> news:i4kfah$rv0$1@trimpas.omnitel.net...
>> Sveiki,
>>
>> nutiko beda, kuria reiketu greitai isspresti, nes automobilis praktiskai 
>> nevaziuojantis.
>>
>> Automobilis.
>> Peugeot 206 1.1i '99 (-ABS).
>>
>> Priesistore.
>> Buvo pagedes pezas - pakeistas desines puses guolis ir atraminiai guoliai 
>> abiejuose pusese, t.y. buvo nuiminetos amortizatoriu stoikes, o kartu ir 
>> isimti pusasiai is stebuliu, ir kad butu lengviau nuimti sarnyrus, 
>> atlaisvintas padramnikas... bent jau tiek man zinoma.
>>
>> Dabartine situacija.
>> Viska surinkus, desines puses pusasis eme tarytum musti per pavaru deze - 
>> neimanoma vaziuoti. Ratui darant 1 apsisusikima, pusasis pasislenka i 
>> pavaru dezes puse (koki gera cm) ir ja pastumia 1 karta. Judejimas kyla 
>> isoriau pakabinamo pusasio guolio, per kuri galbut ir stumia pavaru 
>> deze/varikli i kaire puse.. Vizualiai didziausias svyravimas - vidineje 
>> granatoje (pakeltas automobilis ir pusasiai nevisai neturalioje 
>> padetyje).
>> Meistras - privatininkas, jokiu rangos sutarciu ar ja atitinkanciu 
>> dokumentu tiosiog nera. Jis sako, kad nieko nepadare, taciau akivaizdu, 
>> jog sio gedimo priezastis yra jo atliktas darbas. Kaltina "bloga" pusasi 
>> ir tvirtina, kad "musta masina be geometrijos" (gedimui islisti prireike 
>> 3 metu ir tai nutiko akimirksniu?).
>>
>> Klausimas.
>> Galbut turite kokiu ideju kas galejo nutikti, jog pusasis eme svyruoti 
>> isilgai savo asies? Sulankstyta ar kitaip sugadinta vidine/isorine 
>> granata? Kreivai istatytas pusasis i nauja guoli stebuleje arba pats 
>> guolis, del ko svyruoja isorine granata ir taip perstumia visa pusasi? 
>> Neteisingai prisuktas padraminkas?
>> Ir kokie tolesni veiksmai butu racionaliausi? Ardyti granatas, jei jos 
>> ardosi?.. Taip nesinori visko paciam daryti, nes butent todel ir vaziau 
>> "zinomam meistrui". Dar ir pinigu nuplese...
>> O galbut uztektu viska prie ko kisti nagai isardyti ir "devynis kartus 
>> pamatavus" atsargiai surinkti?
>>
>>
>> Lauksiu pasisakymu,
>> ST
>>
>>