Tema: Re: Papilkit sh... ant Hyundai Terracan cRDi
Autorius: mindau
Data: 2010-08-02 11:39:22
zinau kontora kuri toki dyzelini avtamata usino bene 3 metus. per ta laika
garantinis kelis kartus tvarke stabdzius (strigdavo galiniai suportai) ir
kazka su kuro sistema, ka tiksliai nzn. su vaziuokle ir deze bedu nebuvo,
nors vaziuojama su juo buvo labai daug. po to pasviro ant vieno sono (vienos
puses spyruokles susedo) ir buvo parduotas. beje tokiu pasvirusiu ant vieno
sono ir daugiau teko matyt.

asmeniskai man tai jis baisus tiek is isores tiek ir is vidaus.. :)