Tema: Re: Getz 1.5 CRDi variklui sakes..
Autorius: Renookas
Data: 2010-08-02 07:54:10
tokiu atveju skaiciuoji jau kaip kazkas paminejo variklio keitima. bus
kazkas paprasciau islosi.

As pirkau ford focus pries pora menesiu. Irgi kuresi, bet kalatojosi.
kompresijos niekas nematavo. pabirbinom. sugalvoja dirba, sugalvoja uzgesta.
paemiau su mintim kad gal dar kas nors remontuotino, o kai isarde varikli,
bloka dalimis is masinos isrinko.. kol surinktas buvo dar dirbo, o vienas
svaistiklis luzes ir kalatojosi ant triju cilindru. blokas sudauzytas buvo,
bet is isores nesimate kol nepajudinom.

Na mano atveju man apsimokejo, as buvau numates variklio keitima. O siuo
atveju skaiciuok pats kas gali gautis.. ir man apskritai kai zmones ziuri
masina ir kazkas nedirba o skaiciuoaj ai kokia zvake pakeisiu ir viksas cia
dirbs: pardavejai ne durni - smulkmenas jie ir patys paremontuoja..