Tema: Re: Atsiliepimai apie toyota avensis
Autorius: ukw
Data: 2010-07-31 09:19:58

"Terpentinas" <ddainiusTRINTI@takas.lt> wrote in message
news:i30eg3$i6v$1@trimpas.omnitel.net...
> Man reikia auto darbui, mergikiu nekabinsiu, svarbu, kad ji vaziuotu,
> nebutu prastovu. 2009 metu turi garantija ir garantuotai maza rida, stovis
> jos idealus. Su 2007 metais jokiu garantiju ir jokios ridos garantijos,
> manau 10 000 lt tai atperka. Butent toyotos vaziavimas mane pakerejo, bet
> anksciau nesu toyotos turejes, todel ir rasau. Visi mano pazistami kaip
> susitare gieda tik pirk ir negalvok  - vargo neturesi.

na o musu imone turejom tokia nauja, tiesiai ish salono. 2008 metu benza,
2.0 variklis, sedanas ir automatas.
tai visokios smulkmenos gedo ir gedo ir gedo ir gedo (o juk vazinejo moteris
netoli 50 metu amziaus). trauka nedziugino niekaip (bandyta mechanine irgi
tokia pati buka), kuro sanaudos nemazas, salono ergonomika visai nepatogi.

pasakysiu atvirai - dabar nei uzh ka neimciau tokios tojotos. nu nebent
dykai.

kam neturejau priekaishtu, tai gamyklinei garso irangai. skambejo puikiai.