Tema: Re: slapias sceniko keleivio priekinis kilimelis
Autorius: GP
Data: 2010-07-30 11:53:10
Pas mane tas pat, Megane-Scenic '9611, ausinimo skyscio nemazeja bet yra
kondiske, ir turint raumeny tai, kad slapias kilimas buvo ir per katik
prasiautusius karscius man kyla itarimas, kad kondensatas nuo kondiskes
kazkokiu budu patenka i salono vidu. Tik va nezinau kur ieskoti
kondensato nubegimo lataku tam, kad patvirtinti sia teorija.... 8(

--
GP