Tema: Re: Akiniai
Autorius: mumumčik zergatronas
Data: 2010-07-27 21:39:35
lesio kaina priklauso nuo:
ploninimo koeficiento (kuo didesnis minusas, tuo jo didesnio reiks)
lesio medziagos - plastikas brangesnis, bet lengvesnis

antirefleksine.. na man ant  vienu akiniu po 2-3 metu jau netinkama
pasidare.
ant dabartiniu irgi is sonu jau lakas/antireflekisne danga pradeda
"luptis"..

taip kad sukis kaip nori, akinius kas 2-3 metus teks keist.

p.s. dabartinius pirkau fielmann, remelis akcijinis 200, lesiai 460,
darbas gal 50 lygtais