Tema: Re: zalia korta draudimo
Autorius: Darius Styra
Data: 2010-07-23 15:37:34
 La,
   Rimtaij?  Man pernai kazkaip atsiunte namu adresu, o papildomaij
nemokejau...  Gal cia man kokios isimtines salygos?
   O taij kuris draudimas duoda "iki 28d vienos keliones metu uzsienyje", o
jei vienintelis BTA sita duoda, taij gal yra kokis, kuris duotu "iki 60d
uzsienyje per metus" tada - maximuma ka maciau - tai LD su 45dienom...

Styra