Tema: Re: ismeta penkta begi
Autorius: Arturas Rotar
Data: 2010-07-22 13:46:52
man sekmadieni taip pradejo ismetinet 3 begi (is 6). Is pradziu vaziuojant i
kalna, veliau ir siaip. O veliau jau vaziuojant pirmu arba atbuliniu begiu
strigt pradejo bevaziuojant. Pirmadieni pakelus ant keltuvo verdiktas buvo
aiskus - deze... Uz valandos kaip tik jau turesiu kita deze ir tikiuosi
viskas tuo pasibaigs :)
Bet truputeli priesistores - pries 3 men pramusus karteri, nuo smugio deze
atsitrenke i vairo kolonele ir issimuse skyle korpuse. Mes ja uzsandarinome,
taciau metalo gabaliuko taip ir neradome (ir taip aisku, kur jis nukeliavo).
Per tris menesius viskas buvook, isskyrus nuolat (ir vis daugiau) didejanti
garsa vaziuojant 3 begiu. Per laika tas zyzimas vis didejo iki dabar :)

Taigi mano patirtis va tokia :( Tikiuosi, kad pas tave gal tik tepalo
truksta :)