Tema: Re: turbinos nuemimas/uzdejimas
Autorius: Bangis
Data: 2010-07-19 19:29:28
siaip zmogus rasho kad skambino 8-10 meistriuku. Ko jis klause -
istorija nutyli. Gal jis skambino ir klause ar kas krizes akivaizdoje bj
uz 30Lt daro. Skaitant auksciau kad 300Lt yra per dideli pinigai todel,
kad jis nori pasiparkint service mashina kaip minimum parai ir duot
chebrai darbo kaip min kokiom 4 val... gal nera nieko nuostabaus?