Tema: Re: Ka jie ruko ???
Autorius: pragäras
Data: 2010-07-14 17:55:29
ai, blogai žinai, NiMH akumams reikia lantanidų - retųjų metalų, kurių 95 procentai kinuose; betgi dabar sparčiai viršų jama ličio jonų akumai, kuriam litis iš druskų išgaunamas Bolivijoje, Čilėje, Argentinoje, o dar dx aptikta Afganistane. buvau šian šitoje konfoje Turiste (taip ir nesupratau, čia tipo dvi dienas iš eilės?), neskaitant valstybinių svaigalų visai įdomu