Tema: Re: kodicionieriu pildymas kaune ?
Autorius: ukw
Data: 2010-07-14 09:45:24
"kardanas" <bledis@bledis.lt> wrote in message news:i1jm7v$4ds$1@trimpas.omnitel.net...
> nu pvz vestuvem samdziau muzikantus. yra ir po 300Lt vakarui kur vienas su
> sintezatorium zvygauja :) Bet pasamdziau uz 1300 kur trise su afigiena
> aparatura, gitarom ir tt .Nu sakyciau plesikai nors ir geri draugai :)
> Zmones is to duona valgo.

tai pas mane gi tas pats. susineshi grotuvus, pultus, garso plokshtes, dar visokio pajebenijos.

o ateina koks piemuo studentas, atsinesha laptopa, ikisha laida i ausiniu lizda ir groja sau lievos kokybes mp3 su kokiu winampu arba geriausiu atveju su nulauzhtu mixmeisteriu.  tai tam studentui tie 150 litu atrodo kaip baisingiausi pinigai.

aisku, kiekvieno reikalas ka pasirinkti. bet kai darai pvz firmos rengini, tai tas kartelis del blogos muzikos ishlieka kaip minimum iki kito baliaus (greiciausiai visus metus).