Tema: Re: OT nu bet to fulės teisėjo žmona....
Autorius: Renookas
Data: 2010-07-13 09:11:07
patikek, tautvydui dar toli sikt kad toki lygi pasiekt kaip f-1
komentatoriai...
kalba zargonu, kalba visiskas nesamones, net neisivaizdavau kad televizijoje
taip galetu buti... nezinau uz ka taip ziurovus reikia bausti.. kad jie
pinigus viasatui moka? as galvojau kad uz tai kaip tik kokybiskesne paslauga
turetu buti nei kai uz dyka matydavom..