Tema: Re: off is lizdo iskrites paukstis
Autorius: Tyro
Data: 2010-07-12 14:01:30
Buna kad ismeta kokie gandrai vaika nujausdami sausringa vasara, atsikracius
vieno vaiko ju paskaiciavimu uztektu tuomet surasto maisto ismaitinti
likusiems.. Zinoma gali buti ir variantas kaip minejo jog tiesiog iskrito.
Reiketu bandyti vel ideti.

As esu uzaugines 2 ciurlius po viena 2 metus is eiles, augo gerai, buvo
smagu rupintis, bet veliau rades jau visuomet ikeldavau greitai, ir lyg
priimdavo atgal tevai ir toliau rupindavosi.

--
Tyro

Peugeot 605
RC offraod, fun-fly