Tema: Re: q: dujos ir variklio diagnostika
Autorius: Mikrobas
Data: 2010-07-09 14:11:44
Jei atsivesi alaus galima kartu kompresija pasimatuoti, o ka ten daugiau
galima diagnozuoti?
Laidus ir zvakes bet kokiu atvejus reikia laiks nuo laiko keisti, tepalus
jei ryja ir pats su laiku turetum pastebeti.
Dar tepalo slegi galima butu pasimatuoti, bet preliminariai pagal lemtupes
uzgesima galima kazka nuspresti.

Dujos II kartos pakankamai mazai reguliuojasi, gal net tam tikrais atvejais
ir maziau negu IV kartos.