Tema: Re: Laminatas
Autorius: Paulius
Data: 2010-07-08 11:54:58
tai zinau ,kad turetu.Jiems buta reikia parduot kad visiems padengt
nuostolius.Menininkai.Norisi  bent susitvarkyt.Ir siaip man parketas kazko
nepatiko.girgzda baisiai ir tarpai tarp lenteliu buvo atsirade.Zinau kad
tos bedos atsirado del laaabai skersu,kreivu ir is siknos auganciu
"meistro"ranku.O jis detas buvau pries n metu.
Tai del tu atsparumo klasiu niekas nieko nezino?Jei turit kokios info
mestelkit.
Dekui