Tema: Re: A6, reikia nuomones
Autorius: Dainiushas
Data: 2010-07-07 10:43:43
vot ir nifiga, nes tarp variklio ir ratų yra transmisija, kuri ir padaro
pohui. Jei pažiūrėsi aptariamus 1.8T ir 2.5tdi, abu 100km/h padaro per tas
pačias 9.7s......

btw, turiu benzininį ir dyzelinį kibirus panašaus galingumo, NM skiriasi
tiek kiek dežės perdavimai - ir su ta sąlyga, panašiu greičiu ta pačia
pavara važiuoja labai panašiai, tik pas benziną apsukos didesnės būna. Tai
čia erdvės linksmintis matau nebent tik iškrypusiose temose "pas mane geriau
valina penktu bėgiu prie 1200rpm" :).