Tema: Re: LPG lenkijoje
Autorius: svyt
Data: 2010-07-19 17:34:16
50 zlotu pakanka uz viska, bet policija megsta pagasdint ir pablefuot kad
masina uzdarys kol nesumokesi ir panasiai, jei neissigasti pakanka ir
maziau, bet cia jau reik labiai ramius nervus turet, daugiau 20-30 nemoku
jiem, per miestelius pristabdau iki 80, siaip apie 13 vaziuoju, i zakopane
geriausia visgi pro varsuva, Radoma vaziuot. i varsuva pagal skoni, dabar
beveik tas pats kuriuo keliu, mano megstamas tai lomza- zambrovas- nuo
vyskovo autostrada jau. iki zakopanes kazkada labai nelekdamas nuvaziavau
per berods 6 val. nuo sienos, kelias i ta puse geras, nuo krokuvos tik buvo
remontai - ir daug masinu.

--
vyt/ /