Tema: Re: Auto pikimas nuo tralo
Autorius: svyt
Data: 2010-07-04 20:43:02
vat ir nezinau, jei ilgam imu masina gerau jau su uzkalusiu varikliu,
remontas bus kokie 6-9 000 lt, bet imt dauzta, ji po 3-5 metu supus ten kur
buvo lankstyta. nekalbant kad gali but nestabili masina prie didelio greicio
(nu prie to galima priprast, vazinejau ziguliu, atrode taip ir turi but, kai
sedau po 15 metu vel i ziguli, negaliu pavaziuot, vis bando man jis apsisukt
vietoj- susimetyti), est padangas.

--
vyt/ /