Tema: Re: Zefiros priesrukiniai
Autorius: Eex
Data: 2010-07-01 09:54:28
na pas mane du varztai is apacios (su jais problemu nera), o vat tas pats
virsutinis tai fig.... niekaip neprieisi kad ji priverzt. todel ir teko
ipjauti ta virsutine asele ir uzmauti ant nepilnai prisukto varzto.
va kaip atrodo vectroje:
http://www.headlampsdirect.co.uk/Vaux%20Zaf%20FL%2099.jpg

o pas tave bent is foto matosi, kad gali tekti panasiai pavargti su tais
dvejais varztais.