Tema: Re: Q: geriausia 15-36 kedute?
Autorius: MaRiUs
Data: 2010-06-30 22:03:42
jau trys metai naudojam Romer Duo plus
Patogu - nes galima naudot tiek ISOFIX tiek pririsima dirzais (patogumas
pastebimas perduodant vaika mamos ar tai uosvienes eksploatacijai, nes
maniskis neprisegtas nevaziuoja ....)

http://www.britax-roemer.com/car-seats/duo-plus

per tris metus atrodo praktiskai kaip nauja, nei medziaga nusitryne nei
nubluko, nu zodziu super daiktas....

--
MaRiUs

Kaunas