Tema: Re: kondiskes remontas vilniuj
Autorius: Dainiushas
Data: 2010-06-30 21:32:53
jis skirtas IR tam. Bet, įjungus kondicionierių, jis VISADA turi suktis
pirmu greičiu ir antru, jei pirmu aušint nespėja.

Pradžiai, pasuki ranka ir pažiūri ar lengvai sukasi. Paskui, jei ant jo nėra
aliuminės dėžutės o tiesiog ateina du stori laidai - kažkur turi būt nemažas
saugiklis (pas mane 50A ir didelio gabarito, gyvena salone virš vairuotojo
kojų), po kairiu lonžeronu varžos greičio reguliavimui, relės ten pat kur
saugiklis. Negarantuoju, kad pas tave viskas taip pat, reikia žiūrėt ELSA.

Dar, ventiliatorių galima pajudinti iš VAG-COM, variklio ECU paleidus output
test'ą. Bet, 99%, kad rezultatas aiškus. Pas mane, beje, šepetėliai buvo
pasibaigę.

Dainius