Tema: Re: Kompas meta klaida 17978
Autorius: pracyvnas
Data: 2010-06-30 15:52:16
A ko tu piktauji? Man idomu ar ta koda gali pasakyt tik atstovai
paziureje i savo burtu knygas, ar jis yra nulauziamas (ar nenulauziamas)
ir sugeneruojamas garazinem salygom? Nes jei galima tai padaryt garazinem
salygom, tai reikia reikia toliau dometis, bo man patinka paciam po
masina pasiknebinet. Jeigu isaiskes, kad tai visdelto sudetingas dalykas
ar reikalauja spec irangos, tada atiduodu masina zmonem kurie is to duona
valgo ir tiek. Bet bent jau tikslus gedimo nustatymas man yra kaip hobis.