Tema: Re: Ar is tikruju kazkas Jonavoje bumbtelejo?
Autorius: Taiikii
Data: 2010-06-30 12:30:34
Tai kad as ir nesiparinu per daugiausiai sitoj vietoj. Man galas atostogu
dar geras likes, tai ir pasiteisinimu nelabai reikia kam galvot. Tik siaip
tingejau vakar kamuoli eiti pagainioti, tai mamos skambutis pasitaike labai
geru atmazu sau, bo "vdruk tikrai kas nors"...O YZF'as - tipinis asilas -
tik patvirtino mano hipoteze.