Tema: Re: TA ir Melga
Autorius: Renookas
Data: 2010-06-30 11:51:28
nu tas pats ir pas mane servise: jei nori pravarom TA bet tai atlieki tik
klientams kurie sutinka kad su ju masina nuvaziuotum iki TA. nu
suremontuoji, nuvaziuoji, islindo kas, gryzai sutvarkei ir vel nuvaziavai.
Viska,s TA praeita. Zmogui privalumas kad nereika paciam vaziuoti i TA, ir
jei da rprie ko prisikabina, tai maniskiai pasiaiskina ar tikrai tikslingai
kabinasi, o jei tikslingai susiderine su zmogum sutvarko ir ta vieta. bet
cia yra pasitikejimo klausimas. Melga gal kaip kitaip ta atlieka, pas mus
tokia praktika